Without you I am turning grey

Ny dag, ny vecka. Eftersom alla bidrag är framförda och det på lördag är Andra chansen får ni inte en snabb genomgång av bidragen. Har ni hängt med så vet ni ju vilka det är vi kommer få se. 

Idag ska jag bege mig in mot stan. Först ska jag försöka ta mig så jag kan handla några saker till Elin. Det innan jag ska på möte med filmklubben. Andra mötet sen vi bytte ordförande och jag var ju inte med på det första så ska bli spännande att se hur det är nu. Blir nog prat om filmfestivalen skulle jag tro i och med att nya konceptet i princip endast är att vi har en filmfestival. Efter mötet beger jag mig sen mot Elin för att se på nya lägenheten. Spännande. 

I och med att jag har saker på schemat både måndag, tisdag och onsdag känns det som att jag är fullbokad. Haha. Ovant liksom. Hur sjutton ska det gå när jag måste börja jobba sen? Tur att jag sökt några sommarkurser så jag slipper oroa mig över det i sommar. Skjuta upp det är helt min melodi ;)

Nu ska jag äta lite innan jag beger mig. Hoppas ni har en bra måndag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0