After the cold weather

Det blev Hindersmässa igår. Dock tyckte jag inte att det fanns så mycket bra. Nougaten jag köpte var bakad på något speciellt sätt som gjorde att de inte alls var så goda. Typiskt. Men men, tunnbröd inköptes ändå och det var gott som vanligt. Något iaf. Idag var jag till stan för först årsmöte med filmklubben och sen träff med Mina. Vi bokade hotell i Madrid, vilket tog längre tid än vi först tänkt. Det där med att bestämma.. Ja inte riktigt en kvalité som vi besitter. Haha. Men tillslut blev det bra. Men kan ju säga att badrum och frukost var roliga saker att kolla efter. Även om det tog några timmar så var det trevligt att träffa Mina. Som vanligt.
 
Upptäckte idag också att Roxy visar About time på onsdag. Inte helt otrevlig. Måste bara kolla så det inte krockar med manusverkstan, men det ska nog inte vara några problem. Glad tjej liksom. Den filmen gör alltid att jag mår lite bättre. Sånt gillas. Ska försöka läsa treatments innan nu bara så jag är klar med det och känner mig redo och slipper tänka på det då.
 
Hoppas ni haft en bra dag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0