Just gotta let it go

Har varit en ganska lugn helg här i Norrköping. Det blev tillslut Hobbit i fredags, men det blev inte som jag hoppats. Det var två till som jag tror tänkte som jag. Så där satt, inte alls ensama, i biomörkret. Men, filmen var precis lika bra som alltid. I övrigt har jag haft ett litet Shrek-maraton. Dock fanns bara de tre första filmerna på Netflix så jag saknade någon. Men men. Mitt treatment har kommit framåt också. Fått till det som jag vill, nu måste jag bara försöka få till det så man förstår VARFÖR det är så. Har gjort en del av det idag, men det går trögt. Måste ju försöka hålla intresset uppe också. Att skriva manus är banne mig svårare än man kan tro!

Idag har jag också kollat på och recenserat The Lifeguard till dvdkritik. Det är en sån där typisk film som får en ganska bra recension, men som jag troligtvis inte kommer titta på igen. Personligen tyckte jag den var ganska tråkig och kanske för djup. Jag är ju inte så mycket för djupa filmer. Nej, ytligt och Hollywood ska det vara. Haha. Eller nej. Men ni förstår kanske vad jag menar ;)

Nu ska jag ladda upp inför Guldbaggegalan genom att läsa igenom Elins treatment. Hoppas ni haft en bra måndag!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0