The Hobbit: The Desolation of Smaug


Hur mycket jag älskar The Hobbit: The Desolation of Smaug är nog svårt att säga. Tror alla kan hålla med om att det är ganska mycket. Dock har jag lyckats hålla mig någorlunda partisk och recenserat den. Äntligen har jag hittat en mening med min filmblogg - att kunna skriva av mig när jag inte har någon annanstans att göra det på. Så jag sen kan länka till den här bloggen. Haha.
Hur som - om ni inte sett nya Hobbitfilmen rekommenderar jag den starkt. Som ni kanske förstått klappar mitt hjärta lite extra för Bard och Legolas. Den första för att han är.. ja Bard och spelad av världens bästa Luke Evans, och den andra för att han är så fruktansvärt cool i varje rörelse han gör. 

Vill ni läsa recensionen där jag fått lägga upp texten helt efter egen vilja så kan ni göra det här


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0