This moment in time

På förmiddagen idag hade vi introduktion på delkursen som började nu. Projektansökan. Nu börjar det alltså på riktigt. Det är detta som kommer vara mallen för vårt examensarbete. Spännande. Imorgon ska jag få individuell feedback på min fältbeskrivning också. Som jag förstod det hade alla godkänt, men att de flesta hade fokuserat lite för mycket på sin grej som de ska göra istället för att täcka området. Kände att jag passade in väldigt bra där. Tyckte ju det såg finare ut om jag först skrev vad jag ville göra och sedan gå in på området. Haha. Men men, får se vad som sägs imorgon.

Nu ska jag försöka sitta lite med mitt treatment igen. Det är snart ihopskrivet så det finns en story, men tycker inte alls jag fått ihop kemin och karaktärerna som jag vill. Deras utvecklingar. Men men, bara jag har en story så kanske de kan tipsa om hur jag ska lösa vissa saker på mötet i manusverkstan nästa vecka. Tummen upp.

Hoppas ni har en bra dag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0