Waiting for the light

Gårdagens manusmöte tycker jag gick hyfsat bra. Fick bra feedback och dessutom en liten självförtroende boost. En av de som gav feedback var nämligen väldigt snäll. Och eftersom jag tycker hon är så fantastiskt duktig så känns ju det lite extra bra. Har idag skrivit en del på treatment och känner att det verkligen är påväg till något bra nu. Tror jag behövde den där boosten!!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än skrivit en recension, skrivit treatment och pluggat lite. Har varit så svårt att ta sig någonstans i det här vädret. Dessutom får jag inte upp min bil ur garaget. Typiskt. Mailade Kosta om huruvida jag behöver komma på seminariet imorgon eftersom det är så svårt att köra någonstans. Dock verkade mötet viktigt så jag har lyckats prata mig till att ta Ias bil med fyrhjulsdrift. Dessutom åker jag en timme tidigare än jag kanske egentligen skulle behöva. Får ta det lugnt så ska det nog gå. Hoppas jag. Håll tummarna att jag kommer fram. Och orkar upp ur sängen vid 6 på morgonen! Haha.

Nej nu ska jag kolla på en minut av låtarna som tävlar på lördag i Mello. Kan säga att av texten till Estrellas låt att döma kanske det inte kommer vara min favorit trots allt. Men han är ju så bra!! Dagens i-landsproblem liksom. 

Hoppas ni haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0