Dressed in black

Fick idag ett mail från hotels.com som ville påminna om att det är 4 dagar kvar tills jag ska checka in på hotellet i Madrid. Gjorde lite min dag. 4 DAGAR! Enda minuset med hela den här resan är att det enligt väderprognosen de skickade med kommer vara mellan 30 och 36 grader på dagarna. Jag som tycker värmen idag är näst intill olidlig! Haha. Hur som så började jag lite smått med packningen på eftermiddagen. Jobbar ju måndag och tisdag och ska dessutom på måndag åka och inköpa lite grejer inför resan. Lika bra att passa på nu alltså. Som vanligt känner jag mig osäker på vad jag ska packa. Hur mycket behöver man när man är borta bara en vecka liksom? Tycker sånt är så svårt. Men jag får försöka tänka klokt. 

Annars då? Var på bio häromdagen och såg Walking on Sunshine. Helt okej, men nästan lite för klyschig för mig och då är det illa ska jag säga. Hade först tänkt skippa recensera den, men Elin övertalade mig. Vi började nämligen med en fika på Espresso House och väl där fick hon mig att gå med på bio. Så vi gick och köpte mat på Taco Bar innan vi gick iväg till bion där vi delade upp oss och såg varsin film. Haha, så kan man ju också göra. Tycker dock det var väldigt trevligt, men det brukar det ju vara när Elin är inblandad. Fick också världens finaste termosmugg av hennes föräldrar. Den håller både värme och kyla. Så nu behöver jag inte oroa mig för att pepsin ska hinna bli varm när jag ska någonstans. Super! 

I övrigt är det mest skrivande. Några recensioner är skrivna och nu ska jag försöka få ihop den där krönikan som ska in imorgon. Är fortfarande lite osäker på vad den ska handla om. Hade en idé först men en annan tjej har skrivit en jättebra krönika på samma område. Kanske köra på något annat alltså. Men vad? GAH! Aja, hoppas jag kommer på något. Ska gå ner och klippa morfar om en stund, kanske får tänka över det då. 

Hoppas nu ni har det bra i den här värmen som kom över helgen. 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0