Day two

hade skit kul igår, fast det blev cola och inte cider;) jag vet; jag är mesig men jag tycker verkligen inte om alkohol:P
Efter att Martina åkt med sin pappa hem och Agnes stigit på bussen så fick Mina världens hicka, Haha sååååå roligt;D
Aja, det måste vi göra om snart!!!

Var i Nora tidigare idag, fick gå med mormor nästan hela tiden, men det gick bra:) Träffade på Elvira också som gick runt och åt lite;)
Sen köpte vi med pizza från Bergslagsgrillen, världens godaste pizza har dom..!!

Städade lite hos mormor sen också, kul (not..), och det blir mer städ imorgon..:/

Tittar på Måns nu<3 men missar real:( första gången som jag skulle få se alla mina tre killar samtidigt i samma lag, men men Ramos dissade också, eller ja, han var skadad..;)
Men iaf; KOM IGEN KILLAR!!!!!!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

3-2 ^^

2009-08-30 @ 11:26:33
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

I know, fick titta lite i pausen och efter måns;)

2009-08-30 @ 22:07:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0