What I've done

AJAJAJ!! Ont i heeeeeela j***a kroppen!!!!!!!!
Dansen var ju en aning jobbigare än jag trott..
På uppvärmningen började jag tro att jag inte skulle komma levande ut ur rummet, eller iaf inte med alla ben och armar med mig..:P Ingen luftkonditionering (stavning????) så man blev ju gaanska svettig direkt..och det tåls att säga många gånger, sååååååå jobbigt!!!! Började bestäma mig för att inte gå på dansen..
Men sen började vi med själva dansen och ojojojoj vad kul det var, kan bara säga en sak: ME GUSTA MUCHO!!
Vi ska göra något breakdance steg där vi ska hålla upp hela kroppen med armarna och huvudet, men men..annars var det en hel del musikal i det hela (I löööööve musikal) och det var väldigt dramatiskt och roligt + en ganska bra och modern låt till skillnad från tidigare:P

Engelskan blev bättre idag!! Fick veta av en annan elev att det troligen inte skulle bli så svårt som läraren fick det att låta (men tro inte att jag gillar honom bättre trots det, för det gör jag inte..) dessutom kom ju Sofia så det blev ju lite trevligare iaf;) Sen väntade Maria när vi hade slutat, kul kul att träffa människor igen, det var ett tag sen..

Imorgon skulle jag ha börjat 11.15, men jag ska träffa Kerstin Bergh 10.30, så det är bara att ta sig in lite tidigare;) men jag överlever..:P

Haha måste bara tillägga också att Violeta skickade ut ett mail till dom som hon är handledare för och där skrev hon "på måndagar kl 12.30 passar att träffas för mig och Emma", haha sååååå pinsamt:P:P:P

aja, måste nog sova lite snart och låta kroppen vila lite efter världens fyspass;)
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0