Many people out there

Ett litet andetag. Ett litet rop på hjälp. Ett litet steg mot verkligheten.

Tisdag idag om någon har missat det. Fick tillbaka matteprovet, bajs gick det. Är ju så sjukt jobbigt när Birgitta går igenom på tavlan och man inser hur otroligt lätt alla uppgifterna är!! Varför måste man hela tiden göra det så svårt, borde helt klart sluta tänka på matteprov.
Filosofin var tråkig. Fattade inte ett ord av vad hon sa, slutade lyssan och började koncentrera mig på annat istället, vilket inte uppskattades av alla;) hihi, men ni får stå ut med mig..

"Välkomna jätte fjompar"

Haha, så kul!! Tittar på Madagaskar om någon undrar;)
Meeen, åter till min dag. Spanskan blev att titta klart på filmen och börja skriva en recension (eller hur ni vill stava det..) Där fick jag veta att det är svårt att koncentrera sig när jag är i närheten. Ah, jo, jag vet att jag kan vara lite jobbig när jag är trött..men som sagt, ni får stå ut med mig:)
Engelskan blev ganska tråkig. Bara en massa jobb, passade inte in på min fniss dag. Hihi, roligt roligt..

"Får vi gå till den roliga sidan nu??"

Ja det får ni, alla är välkomna hos mig;)
På fredag är det turnering med ÖSK, ska man gå eller ej?? Jag hoppas på det första. Nu var det bra längesen jag var på fotboll och jag måste erkänna att det saknas:( sen är det ju träningsmatch den 15:e, om jag så ska frysa ihjäl så ska jag banne mig sitta på den där läktaren och se hela matchen!! Hoppas bara nån vill följa med..

"-Välkomna till Madagaskar!!
-Madavadå??
-Neej, inte vadå, gaskar!!"
Åh jag dör vad det är roligt med barnfilmer!! Typ det bästa som finns ju:P

Okej, nu blev det ett väldigt konstigt och töntigt inlägg, men who cares??
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0