Now I am

Hold me closer than you ever hold a girl before
Say it out loud so everyone can hear it
Break throw the walls I build up to keep you out
Hold me closer tonight

Nu har det gått för långt. Nu är det lite för mycket. Nu är det slut.

Okej, nu har jag sett New Moon två gånger och den var lika bra andra gången:) Älskar fortfarande Jacob, och jag är fortfarande till viss del Vampyr-lover eftersom Emmet fortfarande lever<3 Livet är kul;)
Efter bion igår gick jag, Agnes och Martina till McDonalds och hade lite trevligt. Alltid trevlig med girlsen.

Idag hade jag antingen en saffransdag eller en Spaniendag, det får ni välja själva..Blev iaf fika hos mormor och morfar, Paella hemma och nu ikväll blire det bästa som finns (typ) EL CLASICO!! Det man väntar på och som inträffar två ggr om året, I like a lot:) Huruvida Higuain kommer befinna sig på planen eller inte vet jag inte, men hoppas kan du räkna med att jag gör!!

Kommande vecka ser ut ungefär så här:
måndag: Ingen engelska
tisdag: Engelska uppsats
onsdag: Ingenting!!!
torsdag: Konsert med Martina??
fredag: Matteprov
lördag: Filmkväll med girlsen
söndag: Ingen aning..

Nu hoppas jag att alla taggar!! Mindre än 1 timma kvar. Nervös som skrutt är det just nu kan jag lova! Men jag har en bra känsla, det kommer nog gå bra tillslut..hoppas jag.
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0