If I won't remember this tomorrow

Sitter här, tårarna är inte långt borta och allt känns bara så tomt..
Eddie, my love, fortsätt kämpa! Är så sjukt att det ska bli så här varje fredag. Är så sjukt att jag sitter och skakar och hoppas, hoppas så mycket. Är så sjukt att jag faktiskt är som dom där jobbiga tjejerna som man bara vill kasta nåt på. Är så sjukt att jag var sååå nära att plocka upp telefonen och ringa Eddie. Kör hårt och ge aldrig upp!! En vecka till, och en till, och en till..

Okej, jag måste bara ta tillvara på detta tillfället och säga förlåt. Jag vet att jag inte har varit så jätte trevlig mot alla på sistone och dessutom har jag verkligen inte viljat prata om det..förlåt och jag ska försöka bättra mig:)
Men det är bara så att jag känner inte att jag passar in nånstans..nä asså jag vet inte hur jag ska förklara.

Un día sin ti
es una eternidad, es un adiós
que duele por dos.
Sólo esperar, la solidad

Känns som att detta höstlov var lite för kort.. Vart tog tiden som jag skulle använda för att skriva klart krönikan (eller skriva om rättare sagt..) och psykologiarbetet som skulle varit inne för typ hundra år sedan?? It's a question I'll never get the answer to..
Fick ett litet fint erbjudande att gå ut på krogen på nån halloween grejs, men syster är ju här och vi ska typ äta hos mormor och morfar..men det skulle faktiskt ha varit lite kul att följa med ut. Meeen, det blir ju "The proposal" på kvällen sen (världens roligaste film!) så jag klarar mig nog:)

Är det bara jag eller har mina inlägg på sistone varit väldigt fulla av mig som klagar?? Aja
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0