Impossible

I find a million ways to say I love
Sing a millon songs to make you smile
But I can't turn back time, and I can't make you mine
It's
Impossible

Så sjukt fint när Måns börjar på piano och sen går han och ställer sig i mitten av scenen och det blir så otrolig mäktigt när det kommer in trummor, bas och jag vet inte vad..åh, jag dööööööör<3

Min kära syster kom hem idag, kändes riktigt kul..
Fick betalt också, 60 kr extra så nog blire fotboll alltid..har pratat med Mina också och hon skulle höra av sig på lördag om ifall hon kunde hänga på eller inte. Hoppas verkligen att Agnes och Martina kommer fram till att det är värt att gå trots kylan, annars blir jag heelt själv om Mina inte kan:(

Har hittat en massa recept till PA:t också, känns riktigt sjönt. Har precis suttit i minst en halv timme och översätt världens konstigaste recept från Ukraina. Aja, vi ska typ laga alla rätter och kolla så det går att äta;) Kanske ska göra en kväll av det och bjuda lite människor, nån som är intresserad??

Haha, måste bara säga; kollade på ett klipp med Pelligrini, Ronaldo, Pepe och Higuain igår och ah, vad ska man säga?? Pelligrini, inga kommentarer. Ronaldo, kan ju säga att han inte riktigt är min typ även om han ser riktigt bra ut. Higuain, well, I loooooove him. Pepe, haha, sjukt rolig röst!! Hihi, real är bara för bäst.. Har bestämt mig för att nu börja spara för att kunna åka till Madrid och kolla på en match, nån som har lust att spara och åka med mig??:)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Emma

hej, jag heter Emma och jag kan inte stava till skönt!!

2009-10-29 @ 21:39:42
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0