Make me your girl

Latinprov idag, gick bajs bajs bajs
svenskan däremot gick helt okej, men nu ska Viktoria tydligen ge mig ordet mer på nästa seminariet..blä
Ja skolan är ju kul..om man inte hämtar biljetterna till konserten på tisdag innan konserten börjar så ger Andreas dom till duvorna så får dom gå på konserten;)
Haha, ah och Indian var på kören och var bara...ja, Indian:P

Fotbollskväll, yes please!! men när?? ah det är frågan..
Har kommit på att jag kan helgen på höstlovet när Ia kanske är hemma, hon klarar sig nog en kväll utan mig:)
Och ja, det är ju fotboll på fredag..sen hockey..ska man offra sig och gå och kolla på en match?? Maybe baby..
Men fotboll blire iaf, agnes har lovat att det inte blir nån mobbning;) hihi..
åh, vad konstig jag känner mig, jag är på så bra humör, men samtidigt vill jag bara skrika högt för allt som måste göras..ah man får försöka se det positiva i livet och skolan:)

Nu är det snart mammas favorit program på tv.."Mammas pojkar"..är så sjukt dåligt, men vill hon titta så varsågod. Hej jag heter emma och jag har så tråkigt liv (?) så jag skriver vad min mamma tittar på..:P
Ååhh, nu kom telia reklamen och Måns uuuunderbara låt:) såå bra

Nä, nu ska jag...ah nånting, kanske offra mig och titta på mammas pojkar:P
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer
Postat av: martina

ja, häng med! :D

2009-10-15 @ 20:40:17
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

Kanske, vi får se, kan hända..:P

2009-10-15 @ 22:51:41
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0