Makes you wanna scream

"Don't ever give up"

Sov hos Mina inatt, hade faktiskt riktigt kul..blev en hel del film, men we like;)
Var lite sega upp, haha, när vi båda till slut vaknat så var jag otålig och ville gå upp, men Mina vill ligga och dra sig en liten stund till, sen när Mina sa att vi skulle gå upp så ville jag ligga och dra mig en liten stund till..bäst är vi:P
Men det viktigaste av allt om gårdagen; JAG HÄMTADE MELODIFESTIVALBILJETTERNA!!
Nu ligger dom i en låda, tryggt och säkert här hemma..ååhhh, I can't wait!! hihi

När jag kom hem blev det lite städning hos mormor och morfar..var så sjukt glad igår när jag kunde damma undervåningen medans mormor var borta = lyssna på Mp3. Kul då när min morfar kommer upp när jag idag dammar övervåningen och typ ska lösa korsord och pratar med mig = ingen Mp3!! Haha, aja, han är lite gullig faktiskt so I survive..han tjata en massa om att jag var tvungen att klippa honom och vi kom fram till att jag lovade att göra det iaf innan julafton;)

Blev ingen fotbollskväll imorgon..hela familjen Poropat skulle titta på matchen och eftersom jag har lite folkfobi så stannar jag hemma helt:P
Kanske spenderar lite pengar på bio med min kära syster istället, vi får se..

Felt like everything was okey, felt like we got over the worst
but then you go and leave me again, and I realise everything was just a big mistake..

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0