Last Goodbye

NÄRVÖS!!!!!!!
Nu åker vi ju för fn snart!! Ååhh det ska bli såå kul, men är jätte orolig att det ska hända nåt eller att jag inte ska kunna sova när alla andra är där, är ju liksom van att sova heelt själv:)

Packningen går väl sådär..är nästan klar men nu är det verkligen fullt! Lovar att den väger över 15 kilo och så får jag inte följa med:(
Aja, ska börja tänka helt positivit nu..
JONAS börjar ju ikväll också..

Ska försöka duscha lite nu utan att dränka mig själv. Måste ta in tvätten också..

I'm a survivor, I'm gonna make it

Hoppas att Martina får det bra här hemma utan oss..ja och alla andra också för den delen:)
Fick iallafall veta att psykologiprovet inte är förrens v. 43 och matteprovet är flyttat tills på fredan..nice:)

Drar snart till Mina, se om det blir any sleep..troligtvis inte. Om vi hinner och Ann-Sofie inte skulle kolla på nåt annat så chekar vi lite Idol och dansfilmen. Sen tror ja vi skulle fixa farmville på facebook också. Kanske blir lite prat också, iiiiiiiiiiiihhhhh

Haha, ja och Ola ville följa med oss!! Han sa typ att det var bättre att han var med än Barbro för han hade så bra koll på Barcelona. Haha, han är ju föör rolig:D
Glömde pengar och telefon hemma imorse, men det ordnade sig iaf, Andreas skulle gå i godo för mig.

Nä, nu måste jag få lite mer gjort, ha det bra här hemma i Sverige och ta hand om er
Goodnight and Goodbye

..they don't know who I really am
And they don't know what I've been through
Like you do, and I was made for you
<3

Kommentarer
Postat av: martina

du är så nErvös så du inte ens kan stava till ordet! hihihi

2009-10-02 @ 21:46:39
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

:P

2009-10-10 @ 14:50:01
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0