More like a angel

Looking inside my heart and what do I see?
You crossing my road and I feel so free..

Lärt mig mycket i skolan idag, på matten lärde jag mig Derivata och på religionen lärde jag mig all Allah är förlåtande och barmhärtig;)
På vägen hem uppnade jag sporten i Metro för att kolla vart ÖSK låg i tabellen (dom låg på 5:e plats om nån undra..) och där stod en artikel som gjorte mig vääääldigt upprörd!!!!!
Nån fotbollsexepert hade skrivit om hur bra Zlatan är och om hur han kommer vinna skytte ligan och slå Ronaldos rekord eftersom han var så bra och gjort 4 mål på 4 matcher..men HALLÅ!!!!! Vet människan ingenting eller?? Ronaldo har liksom gjort 5 mål på 4 matcher!!!!!!! Vem som helst kan ju räkna ut vem som är kungen!!
Kan ju säga att jag är vääldigt frestad att skicka in och klaga..men men, tror jag struntar i det..
Ikväll blir det Idol (såklart!!!) och Bagge lovade gåshud på Facebook:P
Aja, så länge Eddie och Eric är med så är jag nöjd!!
Nä, nu ska jag snart ta in lite hästar och sen blir det maat!!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0