I don't know how to stop these teardrops

...that drip drop, drip drop

Idag har varit en Eurovision-dag..är jag ledsen?? Oh noooo ;)
Har lyssnat igenom lite fler låtar och ah..det finns ju en del som inte direkt är dåliga!! Tror det blir ett bra år och ujjj vad jag längtar!!! Fick också veta att "Inför ESC 2010" inte drar igång förrens på tisdag!! Hur ska jag överleva det?? Varför ändra så där bara?? Det har alltid varit på måndagar! Ajjjja..det är som det är.

Men iaf.. det var en sak jag ville få ur mig. Vinnaren av Eurovision Song Contest om jag får bestämma! Nu tycker jag faktiskt att det är Azerbaijans tur att ta hem den här tävlingen!! Och det med Safura och den svenska låten "Drip Drop"!! Men varför ska då just de vinna?? Let me tell you...
- Safura vann "Yene Ulduz" som är som svenska Idol. Som den Idol älskande människa jag är så är bara det en anledning till vinst!!
- Safura är den enda artisten i Azerbaijan som kan spela saxofon!! Hur cool är inte det??
- Safura äääälskar "Twilight"-serien och avgudar Robert Pattison! Ja..måste jag säga mer??
- Låten är skriven av Bagge själv!!
- Låten är sjuuukt bra!!
Är ni fortfarande inte övertygade så kan ni ju ta en lyssning och se vad ni tycker ;)



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0