I'm leaving my dreams in your heart

..then it's all up to you what you want to do with them

Jag älskar fredagar och jag älskar när Violeta ställer in våra lektioner :) sovmorgon sovmorgon sovmorgon (y) Åker in till stan om några timmar för att ha lite matte, tror att vi bara ska repetera lite inför provet om 2 veckor..men aja, man kan aldrig vara säker och jag vill inte dra på mig en frånvaro för att jag chansar ;)
Efter mitt kära besök i skolan så tänkte jag styra stegen mot Bibblan och göra PA! Jag menar, om man sitter på stadsbiblioteket så måste man ju jobba..eller? Hmm, jag tänker så iaf :P
Sen var det tänkt att jag skulle dra hem till Mina och vi skulle boka Madrid i sommar (y) men jag vet inte..hennes mamma ville ju vara med så det är typ lite konstigt. Meeeen, det är ju jag och Mina så vi löser det nooog :D

Nu ska jag blåsa håret ;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0