1 december 2010

Godmorgon alla trevliga människor ute i världen :)

Har bestämt mig för att göra en liten "följetong" här på bloggen och eftersom det är jul så blir det lite av min egna julkalender! :D Det är ju liksom första december idag, men skillnaden med min julkalender är att den får sträcka sig ääääääända till den sista december och inte bara till jul ;)
Ja, precis som förra året då jag valde att göra en "lista" så är det musik som kommit under året. Och nej, det är inte bara ny musik utan musik som jag har hittat och lyssnat på under året så själva låten i sig behöver inte vara från just 2010. Alla med på noterna? Men då kör vi :D

Första december, första låten. En låt som man bara blir glad av och ler när man hör. Artisten vann Idol i Australien 2009 och har nu nått ut till mina öron, anledningen kommer genom en låt lite senare i månaden ;) Med det sagt så kan jag informera om att det här inte är den enda låten av det här artisten som kommer dyka upp framöver. Nog pratat, här är dagens "lucka" ;D

Stan Walker - Black Box



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0