Gave you what I had

Ett steg närmare målet; att bli godkänd på hemtentan. Har nästan skrivit klart sista frågan...sen är det bara alla andra frågorna kvar ;) Men, jag har räknat ut att jag ska hinna, hoppas bara att jag kan hålla det sen. Allt jag behöver för att bli klar med fråga 5 är en film som exempel. Kom på en film som jag tack vare Martina och Agnes kom på namnet på, Cloverfield. Nu har jag bara problemet att jag kanske tänkte fel. Skrev att filmandet inte var en del av själva historien, bara ett sätt att få filmen mer intressant. Men har jag fel kanske? Hela filmen byggs väl på det? Men frågan är ju om det är just en del av historian eller bara ett sätt att dra tittare? APA! tänka, tänka, tänka. INTE min starka sida ;) Hmmm...funderar på att ta typ Mamma Mia eller High School Musical som den andra filmen. Musiknumren där har ju inte heller någonting med själva historian att göra. Eller jo, några av dom, men absolut inte alla! Aja, får se hur det utvecklas.
En annan sak som är skit är källor. Det är ju typ det viktigaste av allt! Anger man fel källor eller inga alls spelar det ingen roll hur bra man skrivit, man blir inte godkänd. Det är ju bra. Not. En del saker finns ju i huvudet, varför ska jag då leta runt efter källor? Bajsa på er liksom.

Aja, annars då? Händer inte så mycket. Hade min Eclipsekväll. Kollade först filmen och sen lite extramaterial. Åh, jag älskar extramaterial. Så sjukt kul att se hur dom gör själva filmen. Ibland ser man filmen på ett annat sätt efter man kollat på just extramaterialet. mmm, glad.
Kollade också på fan eventet som var i somras i Stockholm. Haha, heeelt sjukt! Hur kan människor skrika så mycket? Det var ju som när man kollar på en JB konsert! Hmm, liiiite glad är jag att jag inte stod och trängdes där uatn bafann mig i världens bästa Madrid istället ;D

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0