I never wanna hurt you

..I don't even know what we're fighting for

Måndagar har nog aldrig varit så sköna, sovmorgon till kl 8 och ingen skola på rudbeck!! Såå skönt:) Dock känns det en liten saknad av håltimme med en cola och en Evelina på ett fik i Örebro..
Men men, man kan inte få allt man vill ha här i livet. Har pratat lite med min favoritsyster (har bara en, men den jag har är värd att kallas favorit!!), hon har tydligen fixat så när jag kommer ner till henne så behöver vi inte titta på Malodifestivalfinalen på hennes mini-TV utan ska typ åka till hennes kompis som har en större TV!! THANK YOU!!:))))
Sen kommer hon ju också hem den 23/24 mars och stannar ett litet tag (y) supergött

Kan rapportera att gårdagens match blev en utklassning som heter duga!! 6-2 till los blancos blev det (ja, jag vet att det blev så i senaste El Clasico på bernabeu till catalanerna också..) och uj vilken match!! Det började med att de hade en tyst minut för Madrid-legenden som gick bort för några veckor sen, sorgligt:'(
Sen gjorde Ronaldo mål och visade linnet under sin T-shirt där han skrivit "Madeira" som stöd för sin hemö:(
Ja..sen kom mål efter mål, två straffar blev det till Real, den första var lite orättvis men eftersom Kaká körde in den i mål så ska jag inte klaga;) Förutom Ronaldo, Kaká x2 och Alonso så blev också Higuain målskytt denna afton (kanske inte jätte överaskande men men:P). 2 mål bjöd han på, båda till en och samma låt i mina öron!! Heelt sjukt, Jag vet att jag har sagt att jag inte ska, men det här är ju ett tillfälle jag inte kan låta bli liksom..




Skruva upp volymen och NJUT!!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !!

sv: haha ja verkligen jättesöt! :)

2010-02-22 @ 19:49:16
URL: http://hevedoski.blogg.se/
Postat av: Devin.NU

you go girl.. håller med BEP is the shit :D

2010-02-22 @ 20:05:55
URL: http://devin.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0