We keep on rockin'

..baby don't stop

Jag har börjat funderat lite på uttrycket "Det var bättre förr" och tror banne mig att det stämmer!
Lyssnar lite på musik som jag gillade förr och kom på att man var mer bekymersfri då. Man behövde inte bry sig om framtiden utan kunde bara fokusera på att drömma och må bra. Nu är det liksom så mycket som ligger och gnagger en i sidan..projektarbetet, sommarjobb, vad man ska göra efter gymnasiet; i allmänhet framtiden!!
Men skönt är det när man kan sätta i hörlurarna och drömma sig bort på riktigt och tro att det faktiskt tro att det är så framtiden kommer se ut, utan att bry sig om hur man ska ta sig dit, man bara vet att det kommer hända.

Jag tycker att alla ska ta en liten stund varje dag och vara själva och bara drömma sig bort. Tror vi mår bättre av det, tror att alla behöver det.

Puss på er
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0