Replay

..got me singing nanana everyday

Söndag = Måndag imorgon!! Meen, förhoppningsvis sista låånga måndagen:) Borde läsa lite engelska, och det var ju tydligen nåt att läsa i filosfin också..kanske ska vänta med det tills imorgon?? Hmm
Dagen har bestått utav stall och städning!! Yesbox, kan inte bli bättre..ehm, joooooo;) men det är sånt man får leva med.

Fick ett litet finfint mail från Sara igår..Behöver inte göra behov-uppgiften!!! THANK YOU!! Pusta ut..Harmoni. Hakuna Matata. Och så vidare..
Kvällen ska i alla fall bestå utav PA tänkte jag. Måste boka möte med Violeta för jag måste prata med henne om en grej, men innan det så måste jag göra liiite mer än det jag gjort sen sist vi sågs för att inte bli dödad eller nåt ännu värre..Har börjat med videoklippet, blir skit dåligt!! Haha, ah..vi får nog se hur det blir med den saken;) Började göra en video med Higuain istället..:D

Ikväll är det match, följa på datorn!! Hoppas på 3 poäng..come on guys!! mmmmmmm lalalalalalalala
Höhö, nej men ah..lite flum på den här sidan datorn;)

Okej, ska sluta innan alla dör på mig;)
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0