We belong together now

...forever united here

Idag har jag varit lite duktig. Sökt två jobb! Yessss, så jag är igång ;) Dessutom började mamma prata om att hon skulle kolla det här med att vara ledsagare och kunde kolla åt mig med, yesbox super! Sen var det nån kurs som lät skitrolig som kanske skulle börja. Ser ut som att det kan bli bra trots allt. Idag är ju liksom sista svarsdagen till universitetet och min bock på ja-knappen till Luleå är borta ;D hehe
Ett tips kan jag ge till alla andra som också söker jobb..lyssna på låtar från Glee samtidigt som ni söker! På nåt sätt blir man mer taggad och det blir sååå mycket enklare ;D



Igår spenderades dagen hos familjen Sundelius där vi fluttade bokhyllor och sorterade böker i bokstavsordning. Slitigt men faktiskt lite skojs! Det kändes lite som att jobba på ett biblotek :D Sen på kvällen blev det Eclipse för andra gången, för bästig film asså. Jag tog en liten kisspaus mitt i och missade när Bella sa åt Jacob att kyssa henne och kom tillbaka när pussandes var över, meningen eller?? ;) Jag och Mina kom iaf fram till att den spanska biopubliken är bättre än den svenska. Igår hörde man verkligen allas kommentarer eftersom alla pratade högt och visste tydligen inte hur man gör när man viskar. I Spanien satt alla tyste i hela filmen (med undantag för några andhämtningar när vissa varulvar och vampyrer tog av sig tröjan..:P) och när jag och Mina viskade ibland så var typ det det som lät mest. Mys! :)

Nu blir det...ah, jag har ingen aning, men det är väl bara att ta reda på :)
Goodnight and Goodbye

JUST DET! Jag har en liiiten Adam period just nu så det blev en header som en liten hyllning till denna fantastiska människa! Aja..den gamla (eller en ny) kommer snart tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: martina

vilka jobb har du sökt? :)

2010-07-30 @ 20:30:28
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

det var typ ett på ett callcenter i Nora (jag har ju liksom lika nära till Nora som till Örebro :P) och ett på ett café :D

2010-07-31 @ 21:35:13
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0