Never said I was an angel

...but sometimes I close my eyes and everything's okey

Såg just näst sista avsnittet av Grey's..and I'm sad, very sad! Så bajsigt också att sista avsnittet är nästa vecka när jag inte är hemma och kan se.. hur gör man för att överleva?? Dör lite kanske?? Kanske borde testa...

Jag hatar en sak..att köpa en sak och sedan hitta samma sak på ett annat ställe betydligt mycket billigare! Men men, nu har jag solkrämen iaf (som var billigare på ett annat ställe än där jag köpte det) och två par skor fick jag med mig också (Y) ..ah, och lite andra saker också ;)
Väskan är typ full packad nu och om jag säger så här...hälften ligger utanför!! Måste ju tänka på att det är en viss vikt man får ha på väskan. apa. men jag ska lösa det, jag kan lösa det, det går att lösa...right??

Jag hade väldigt söta drömmar inatt..alla är så gulliga och snälla i mina drömmar..eller ah, typ alla ;)

Nä oj vad jag inte kan skriva... blir nog bara ett
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0