Open up the window

..and let the sun shine in

Är otrolig stolt över att kunna säga att jag nu tillhör skaran som sett Avatar och ÄLSKAR DEN!! Hur sjutton lyckades man göra sådana effekter?? Heeeelt sjukt!! Satt på helspänn heeela tiden, uj så spännande det var ;) Lite kul att vi var fem personen i biosalongen. Lite soft, men ojjjj liksom..
Morgondagen var annars trevlig, ingenting att klaga på (y)

And how about today?? Joo, ganska trevlig. Ska inte gå in på detaljer, men men..inget att klaga på idag heller :) Eller jo vänta...Kan inte någon gå på balen och köpa biljett och visa mig?? Evelina köpte men sa att jag inte fick se för jag inte skulle på balen :( kanske man ska gå bara för att få läsa inbjudan?? hmm

Men nu måste jag klaga bara liiiite..JAG HAR FORTFARANDE INTE FÅTT NEW MOON!! Varför inte?? Något måste ha gått fel!! :( Men men..om jag inte får den så får jag den inte. Skulle ju ändå fått betala en massa annat så det kanske är bra om jag inte får den :) Men ändå..hade ju varit kul att ha den nu. Men löser sig gör det nog (y)

Sen MÅSTE jag ägna en stund till torsdagen. Inte nog med att TIMO kommer till Örebro, Higuain gör sin 100:e match med Real!! Ååhh, sååå gull <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0