Now my heart is yours

...I'll never leave you

Tror jag är på blogg humör idag!! ;)

Okej..helt ärligt, ingen kan dra en djup suck eller bli upprörda eller nåt sånt nu, för jag tror ingen inte kunde se det här komma!! Men jag har gjort ett val..har funderat ett tag och kommit fram till att jag måste! Jag klarar mig inte om jag inte gör det, tro mig..jag har försökt!! Från och med nu ska jag visa er lite ESC klipp och berätta lite om artisten/gruppen och så :D:D:D
YESBOX!! Let's do it!
Jag har ju redan varit lite snäll och gett er lite info om två bidrag och ni kan vara lugna..dom kommer inte igen ;)

Land nummer 1: Norge
Artist: Didrik Solli-Tangen
Låt: My heart is yours


Denna kille är tio gånger sötare än Ryback någonsin kommer bli!! Han är dessutom hundra gånger bättre på att sjunga..
Didrik bildade ett band som 15-åring och valde att spela trummor. När sångaren ville ha lite bakrundssång kom han på att han kan sjunga och började uppträda för familj och vänner.
Hans far fick honom att gå till en sångpedagog och valde att få sin insperation från bland annat Robbie Williams. Hans sångpedagog, Anders Vangen, presenterade honom för flera stora operasångare och snart hade han lärt sig att ta höga C :)
Just nu studerar 22-åriga Didrik på "Barratt Due Institute" i Oslo och är alltså aktuell som representant för Norge i ESC med en låt skriven av bland andra Fredrik Kempe..



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0