You give me sunshine

Nu ger jag upp! Tenta imorgon och jag kan kanske två begrepp och fattar kanske en och en halv teori, men nu orkar jag inte med skiten. Jag vet att jag inte har pluggat tillräckligt men är man näst intill ointresserad så är man. Håller tummarna för ett mirakel så jag slipper omtenta bara!

Hade lite myspys förut när jag kom hem från stan. Lite tända ljus och braig film bjöds det på. Inte illa alls måste jag säga. Fler dagar som denna skulle inte skada, det gör en gott..speciellt när ljusen luktar vanilj <3

Imorgon efter tentan blir det lite PM, mycket vänta och sen tacokväll med alla på lösnummer. Har typ aldrig träffat alla (eller det är typ inte alla, men ganska många..) förut så det är lite nervöst faktiskt. Men men, jag ska nog klara det också, dom jag träffat hittills är super snälla så :))

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

lycka till på tentan! you can do it!

2010-10-14 @ 22:07:50
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

tacktacktack :)

2010-10-16 @ 16:21:53
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0