19 december 2011



Jag hörde denna för första gången idag och den har ju nyss släppts så dem är nästan rykande färsk. Ursäkta att det endast är musik och inte direkt någon video, men ni förstår säkert själva att jag var TVUNGEN att ha med den. Ny musik uppskattas alltid, speciellt om den kommer från en viss Adam. Självklart sitter jag här med gåshud när jag hör den. Albumet kommer i mars 2012, alltså något att se fram emot med nästa år. Ett besök till i Sverige där det inte är iskallt och biljetter bokade lite tidigare kan vi ju hålla tummarna för att det blir också. Jag vill se en hel konsert utan att behöva oroa mig för busstider. Trots failandet på allt runt omkring förra året var det helt guld att få se honom live. Again please!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0