21 december 2011



Det känns som om detta kommer vara nårgon som kommer igen nästa år. Kanske en annan trailer, för det lär ju liksom komma en till? Hmm. Men det här är alltså första trailern och jag är kär. Jackson har verkligen behållt samma känsla som i Härskarringen-triologin. Att det är samma låt med också gör ju att stämningen blir exakt samma. Undrar hur många Oscar det blir för denna nästa år? What say you? BTW, är det bara jag som får vibbar av när Aragorn sjunger precis i slutet på konungens återkomst när dvärgen börjar sjunga? Först var jag helt hundra på att det var Aragorn som sjöng. Haha ; )
Sen älskar jag att Aidan är med redan i trailern (dvärg nummer två i presentationen av dvärgar!). Ser verkligen fram emot att se honom i den här filmen. Åh, den kommer vara så bra <3 Gissa om jag kommer sitta och vänta för att få biljetter på premiären! Awwww

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0