7 december 2011



För dagen bjussar jag på en liten fin låt på spanska. Den finns även, vilket jag även tror är orginalet, på engelska men jag är ju som jag är och gillar den spanska bättre. Därför får ni just denna ; )
Anledningen för att denna kommer upp i min lista är inte för att den kom ut detta år, för det vet jag ej om den gjorde. Videon kom ut i början av januari, men jag tror låten kom i slutet av 2010. Yesbox. Nej, anledningen ligger i att den hjälpt mig inse en sak, nämligen att jag vill hålla på med musikvideor (har jag ens berättat det?). Jag älskar verkligen den här videon och den inspirerar mig otroligt mycket. Om inte annat så får den mig att tänka på nära och kära. När man börjar tänka sådär inser man hur otroligt lycklig man egentligen är och hur dum man egentligen är när man klagar på allt. Jag ska försöka klaga mindre. 
En parantes bara; Andreas Carlsson har varit med och skrivit denna ; )

Hoppas ni giller den! : )
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0