I'm busy doing nothing at all

Hej Hej Hej!
Är jag taggad idag eller? Faktiskt inte så väldigt. Imorse hade jag en sån där dag då jag inte för mitt liv kunde hitta motivation att stiga upp. Ganska konstigt med tanke på att jag har fullt schema med flyttningen idag. Hämta nyckel, åka till Marieberg för lite handling och så vidare. Inget tråkigt idag inte. Alltså konstigt att jag inte kunde kliva upp. Hmmm. MEN nu är jag uppe och snart redo att åka iväg. Snart börjar jag tagga till ;)

Igår var det redovisning som gällde. Det gick väl helt okej tyckte jag. Det jobbiga var bara att jag kom på vilken reklam det var jag ville ha när jag satt där och väntade på min tur. Hmm, typiskt. När alla redovisat fortsatte vi dock att prata reklam samt såg en hel del reklamklipp. Det mest intressanta tycker jag är att de stora regissörerna ofta gjort någon reklamfilm. Bland annat såg vi reklam av Bergman. Coolt. I övrigt tycker jag att dagen gick sjukt fort. Tog nästan slut innan den börjat!
Träffade Mina gjorde jag ju också. Väldans trevligt. Alltid kul att se den människan : ) Filmen tar jag senare om vad jag tyckte och så, höhö. Men ah, när vi var inne på pressbyrån för att byta en lott och leta en tidning så hittade jag en annan tidning som jag köpte. Det var tydligen en liten special om Real och dessutom en liten poster. När jag kom hem visade det sig dock att det var "GOAL junior", alltså fotbollstidningen fast för små. Haha. Det var ju därför inte en särskilt tjock tidning och det stod ju inte fruktansvärt mycket. Dock har jag ju nu min poster (ja, för jag har ju inte tillräckligt många ändå!!). Så kan det gå när inte haspen är på ; )

Fler inlägg följer. Kameran ska bland annat med till lägenheten så ni kan nog få en liten titt om ni är snälla ; ) 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0