In a flash of light


Ja, självklart visar Ramos upp nya fina skor på facebook som han ska ha ikväll. Jag och Mina hade planerat att gå till O'learys för att se matchen ikväll där Real kämpar för att få ledningen i ligan. Just nu är de på samma poäng som Barca, men allt de behöver göra är att spela lika ikväll så är de i ledning. Dock blev det en hemgång för mig denna helg där jag hjälper till med lite saker på sina ställen. Därför fick jag det ju lite svårt att gå på matchen. Usch : ( Jag ville så gärna gå...
Aja, mina killar finns väl förhoppningsvis kvar efter nyår och kommer spela mer matcher. Jag tror banne mig jag älskar dom mer och mer för varje dag som går. Kärlek <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0