Just need to know I'm here with you



Jag kan inte få nog av vinnarlåten i Idol 2011 med Robin. Han är så sjukt bra. När resultatet stannade mitt hjärta en stund. En sten föll. Hur kunde han inte vinna. Amanda är riktigt bra också, men jag har lite svårt för en människa som gör exakt samma sak dag in och dag ut. Hon gör ju samma rörelser till vilken låt hon är sjunger! Med det sagt så vet jag att Robin står och hoppar så fort han sjunger upptempo ; )
Dock började mitt hjärta slå igen i eftersnacket då de pratade med Robin. Jag ska inte återberätta allt, men låt oss säga att han sa saker som fick mig att le och bland det var det att han trodde på en sak som jag alltid trott på. Meant to be
Jag tackar Robin för Idolresan av hela mitt hjärta. Utan honom hade jag inte suttit framför tvn varje fredag, det kan jag lova. Jag älskar också att vi i Sverige som gillar Adam var ruskigt eniga om att Robin var den absolut bästa i år. Haha. Så kan det gå.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0