Now and today

Hej alla!
Oj vad trött jag blev helt plötsligt. Inte var jag alls så här trött tidigare inte. Idag har och är det en "hålla på"-dag. Det började med en morgonpromenix imorse där jag bland annat gick lite vilse ; ) Lugn, bara lugn, jag hittade tillbaka igen. Mja, sen var det iaf lite frukost och en stunds pluggande innan jag gick upp mot gymmet. En timme på crosstrainern blev det även idag, precis som det blivit på tisdag och onsdag också. Jag blir bättre ska ni veta. I tisdags lyckades jag bränna ca 591 kalorier, onsdag var det 598 kalorier och idag avslutade den på 637 kalorier. Jag är nöjd ; ) Snart slutar Beatrice skolan också så vi ska gå upp dit. En andra gång för mig alltså. Dock tror jag inte att det blir crosstrainern då utan antingen lite vikter eller gående på löpbandet. Blir nog bra. Det känns verkligen som jag kommit igång med träning nu och det är verkligen super. Dock måste jag fokusera på pluggandet också vilket gör att ni får mest uppdateringar från min lista. Nästa vecka ska nämligen manusanalysen in som jag verkligen måste lägga ett kol på. Dessutom har vi seminarium (det sista med Agneta :´( ) där jag behöver läsa igenom och komma med kommentarer till alla andras. Det var visst något om att jag skulle skriva frågor om vad jag ville att mina gruppmedlemmar skulle tänka på också när de läser. GOSH! Kan man skriva; "Tänk på allt!"? Haha. 

Igår fick jag mig ett mail från Emma, chefredaktören på Lösnummer, som gjorde mig väldans glad. Hon frågade om jag ville fortsätta i vår som biorecensent då de var nöjda med mina recensioner och att jag har skrivit så pass många trots att jag har mycket plugg. Gissa om det gjorde min dag! Jag log i minst en kvart ; ) Det var ju det jag har gått och funderat på ett tag nu, om man får anmäla sitt intresse för att fortsätta trots att man gjort det i två terminer redan. Jag kan ju säga att jag väntade med att svara tills idag ifall det skulle visa sig att jag drömt. Haha, lite töntigt kanske, men sen är jag ju sån också ; )

Nu ska jag nog försöka plugga lite mer innan Beatrice hör av sig och säger att det är dags för gymmet : )
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0