Sherlock Holmes: A Game of Shadows


21.30 ikväll är det dags. Mina följer med mig, och gissa om jag blev glad. Mihi. Vet inte varför jag så gärna vill se den. Det är skumt ska ni veta. Men men, nu ska jag ju få se den iaf. Det jag hört om den är att den inte ska vara lika bra som den första. Nu brukar det ju vara så att jag är en sån som gillar uppföljare mer än de första, vilket jag verkar vara den enda som gör. Haha. Men så är det, så jag har mina förhoppningar kvar. Junior (som jag kallar honom för jag gämt glömmer hans namn, men ni vet han Robert blabla Junior...han som spelar Holmes!) är sjukt rolig i typ allt jag sett med honom och så även som Holmes. Som sagt, jag är positiv. Undrar om jag ska ta och käka lite innan jag åker in? Hmmm, kan vara bra. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0