Could be beautiful

Sitter och taggar nu. Inte länge kvar innan det är bio som gäller. Nu är dagen/natten här. Natten då allt får sitt slut. Harry Potter alltså. IIIIHHHH. Vill nuuuuuu :D:D:D

Aja, dagen annars? Har varit som en zombie och typ halvt sovit hela dagen. Vågar inte ens tänka på imorgon när jag inte har sovit en blund under natten. USCH! En person kom in på mitt kontor och frågade om jag hade skickat en sak igår som jag skulle skicka för det var fel i mappen. Självklart var det en person som...ja, ni fattar. Jag orkar inte. Nu kommer jag aldrig få fixa något åt honom längre vilket betyder aldrig mer få gå in och säga några ord till honom. Det är inte många ord i veckan, men ack så de orden är värdefulla. Suck. Jag bara hatar mig själv ibland :(

Näe, nu ska jag fortsätta kolla på En shopaholics bekännelser. Älskar bara den filmen, inte för att den är bra i sig utan mer för att den är så sjukt mysig att man bara sitter och myyyyyser till den. GOS! :D

OJ vad jag så inte har något intressant att skriva! Haha ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0