I know I'm gonna fall down

Torsdag igen. Skolan har besökts för föreläsning och film. Helt sjukt konstigt egentligen att en film som är två timmar kan kännas längre än en som är tre timmar. Måste ha med kvaliten att göra. Yes, så säger vi att det är :) Helt ärligt så längtar jag till en Hollywood rulle nästan varje gång vi sett en film i skolan. Tror jag får ta mig en stund i helgen och se en av de nya filmerna jag köpt. Om jag hinner. Beatrice pratade om att hon ville shoppa och undra om jag ville hänga på och Katrina skulle ta hål i öronen och tyckte jag också skulle göra det. Haha, eh ja det kommer jag ju våga. Fega Emma liksom ;) ..nä men vi får seeeeee.

Imorgon är det möte med Gunn. Hoppas verkligen jag får ordning på det här med pluggandet nu. Är sjukt nervös att hon ska säga att jag borde ta ett år och göra något annat innan jag gick tillbaka till studierna. Det tänker jag nämligen inte göra! Om jag så måste läsa en kurs med tusen salstentor så skriver jag hellre om alla än tar ett år ledigt. HEMSKA TANKE!! ..hoppas hon hittar något praktiskt. Vore väldigt skönt. Om jag inte måste läsa om något..men nä det ska jag nog inte behöva. Jag har ju liksom fått ihop tillräckligt med poäng för att fortsätta som vanligt. GOSH! aja...jag berättar hur det gick imorgon helt enkelt :)
Blir lite plugg med Katrina också. Måste ju komma framåt med hemtentan. Vi började nyss, men den ska ändå snart in. Snabba ryck här.

Sist, men inte minst, kan jag meddela att jag har kommit på vad jag vill skriva om till B-uppsatsen. Musik!! Eller alltså, musik i film. Funderade lite på det till C-uppsatsen, men kom fram till att det kanske är bättre på B. Hoppas den idén går hem hos läraren bara...tror det är Åsa som har den och då ska det nog gå hem ;)

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0