I'm just beautiful me

Tjenaaaaaaaaa

Har kommit på att det är så grymt skönt att vara ledig på måndagar. Det enda minus är att jag inte alltid kan gå på Lösnummer mötena och idag är en sådan dag. Mamma skulle till Karlskoga på eftermiddagen och tog "min" bil så jag kommer inte in. Jag och golfen kommer ju som sagt inte riktigt överens. Istället tänkte jag göra lite nytta och plugga på uppsatsen. Dock har jag inte riktigt fått svar från mina kompanjoner om vad det är jag ska göra. Egentligen är det ju bara att hoppa på, men om jag inte hinner med allt så är det ju tråkigt om jag gjort samma sak som någon annan. Funderar på att börja plugga på Medielandskapets struktur och konvergens. Nu ska jag banne mig klara den där tentan!! Ska bara lista ut vad det är som är vad. När jag svarade så som hon skrivit sist så fick jag ju fel :( kanske bara är jag som är helt dum i huvudet...men men, det ska nog gå :)

Idag, eller precis just nu, är mamma och mormor inne hos morfar på möte om ifall han ska få komma hem och vad han då behöver. Evetuellt ska de få hemhjälp och sånt. Jag och mamma hinner ju liksom inte fixa allt. Hoppas på att han kan få komma hem imorgon, tycker han varit på sjukhus bra länge nu!! Inte okej liksom..

Great, det var allt för nu :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0