You got something all the girls want

Hade en rolig dröm inatt. Det var om på söndag. Vi var på konserten och lyckades hamna längst fram! Globen var väldigt konstig, bland annat var den otroligt liten och dessutom utomhus! Skumt. Ovanligt lite folk var det också, men det tänker jag inte klaga på. Sjukt bra var han iaf. Dock var det inte så mycket en Joe konsert, utan mer än enmans JB konsert. Men men, det var inte dåligt det heller ; ) Kom dock på att det nu börjar bli dags att plugga in alla låtarna! Har börjat lyssna lite på dom nu medans jag gör mig iordning och OJ vad bra dom är! GAH! Reminder om att det bara är två dagar kvar tills vi står där i Globen och skriker sönder halsarna (?). IIIIHHHHH


bildkälla

Nu ska jag iväg och prata in lite nyheter i radion och sedan skriva tenta. Håll tummarna för att det går vägen : )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Ihihi :D snart så får vi höra de braiga låtarna live, sjuuuukt! :D



Lycka till på tentan!!

2011-10-14 @ 13:30:08
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0