Words and pictures

Känner mig relativt redo. Ska åka iväg på pressträffen om sisodär en halvtimme. Spännande. Kom på lite frågor igår innan jag gick och lade mig, hoppas dom räcker. Får se om Melody, fotografen, har några frågor också.. ibland kan det vara så. Men annars tror jag mina räcker. Det brukar ju komma fram lite frågor allt eftersom också, följdfrågor och sånt liksom. Blir nog bra detta. Tänkte ta med kameran också och se om jag kan knäppa någon bild och visa er. Kanske inte blir något tillfälle...vi får se helt enkelt! Haha.

Äta lite kanske? Känns inte jätte lockande med lunch nu så jag får nog ta den lite senare idag. En macka får det nog bli. Knäckemacka <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0