"Eat it Twilight"



Som ni vet har jag a thing för Supernatural just nu. Säsong 5 är jag på och jag kan säga att det ännu bara släppts 6 säsonger då numero 7 håller på i USA. Vad ska jag göra sen då? :(

Hur som helst, jag bestämde mig för att kolla ett par avsnitt innan jag somnade vilket visade sig vara ett bra val. Skrattat så jag nästan legat ihopkrupen på golvet. Castiel, spelad av Misha Collins, samt Dean, spelad av Jensen Ackles, är så sjukt roliga tillsammans. Castiel är en ängel och Dean är lite av en player eller vad man ska säga. Kan ni tänka er hur det blir när de ska jobba tillsammans. Jag skulle ju kunna förklara, men jag skulle inte alls kunna ge dem rättvisa. Bästa ever <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0