Here we come



Bild hämtad från Reals facebook

När man ser bilder som den ovan vet man exakt varför man älskar pojkarna och att man kommer göra det för all framtid. Canales är ju fortfarande Reals spelare, men är utlånad till Valencia just nu då de tyckte han skulle vara i en klubb där han fick spelutrymme för att utvecklas. Just nu är han skadad och för att visa att de står bakom honom hade Real alltså dessa tröjor på sig där de stöttar honom i tillfrisknandet. Fina pojkar <3

MARCA skrev också att det närmar sig Cibeles nu. När jag läste det gick jag direkt in för att kolla flyg. Haha. Jag har ju inte råd och ska ju faktiskt en månad senare dit så jag får hålla mig. Ett år. Ett år ska jag stå vid Cibeles när de kommer åkande i bussen och fira med dem. De vann sin match idag vilket är anledningen att det närmar sig. 3 matcher kvar och 7 poäng ner till Barca. Alltså, en vinst till och ligan är vår! De satsar på att vinna samtliga matcher, vilket är bra, men det är skönt att veta att det bara är en vinst ifrån titeln. Solen skiner både utanför fönstret och här inne. Awwwwww <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0