Hoping



Idag, eller igår men jag glömde ta in posten då, kom ett nytt nummer av Hala Madrid. Min favoritpost! Synd att den inte kommer lite oftare. I detta nummer fick man iaf en poster på basketlaget eftersom de nyligen vann deras Copa del Rey. Förstår ni att min längtan efter att vinna ligan med fotbollskillarna blev extra stark nu eller!? Då kanske man får sig en poster på dem också. Vore ju inte helt fel ;)

Kan för övrigt berätta att grabbarna förlorade senaste matchen som jag skrev om. Lite tråkigt, men tydligen spelade dem super och det var med nöd och näppe andra laget vann. Nu väntar returen på Bernabeu på onsdag och gissa vad! Den visas på 3:an! Då vet ni vad jag gör då ;) Lite lugn kan man ju ändå vara för Barca förlorade sin match också. Chelsea var sjukt bra igår den tiden jag såg. Hur som helst så ser jag fram emot matchen på lördag. Jag kommer vara ett nervvrak som vanligt, men det känns som de är lite på samma nivå om inte Real är lite bättre (well, obviously). Det kan gå. Jag tror på mina pojkar... :P

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0