Somewhere to go


Nya cykeln är inköpt. Så skönt att ha! Dock snodde jag den plats som min granne brukar ställa sin cykel på och jag är lite rädd att han ska bli sur på mig. Dock har vi ju endast en sån plats utanför och den står utanför MIN dörr så jag tyckte faktiskt att jag borde få använda den också. Han får väl bli sur då om det ska vara på det viset. Jag tänkte börja använda den redan ikväll faktiskt och ta en tur in till zumban och sen tillbaka. I know, det kommer bli mörkt, men jag har faktiskt lyse på den. Måste bara läsa hur det funkar. Haha.

Sen kan jag bara meddela att jag gilla Oliver lite extra just nu. Jag har nämligen fått tid för one-on-one på måndag mellan 18.15 och 19.15. Vet ni vad det innebär? Jag kommer lugnt hinna hem för att se första avsnittet av Inför Eurovision Song Contest 2012. Jag har inte hunnit lyssna på alla låtar (vilket är anledningen till att det där fabla inlägget aldrig kommer!) så det ska bli kul att se. Ett sånt där inlägg kommer säkerligen under Eurovisionveckan. Min blogg kommer i princip cirkulera kring det då. Haha. Dock kan jag ju säga att Sverige och Spanien är mina favoriter so far. Jag gråter nästan till Spaniens låt för texten är så sjukt fin. Påminn mig om att jag ska lägga ut den engelska texten här på bloggen!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0