You know I know



När jag satt på bussen från Lindesberg fick jag mig ett samtal från min kära moder. Det sista hon säger innan vi lägger på är "Du glömmer väl inte att Måns är på tv kl 21 ikväll?". Kära söta fina mamma; när glömmer jag NÅGONSIN Måns. När det dessutom är Eurovision vi pratar om så är det ju faktiskt OMÖJLIGT att jag ska glömma det. Haha, men jag uppskattar gesten ;)

Idag har jag spenderat större delen av min dag i Lindesberg. Jag och Elin har skrivit PM samt pratat med arbetsgivare. Känns väldigt bra tycker jag. Dock krånglade det med bussen imorse för föraren körde fel väg! suck. Men med lite tur så hann jag PRECIS med bussen som gick till Lindesberg och ingen skada var skedd. Dock är det lite kul med gamla damer. Det var nämligen en på bussen som klagade då vi åkte fel. När sen bussföraren lyckades ta sig ur situationen klappade hon händerna. Haha, så kan det gå!

Nu mellanlandar jag lite hemma med mat innan jag ska bege mig till universitetet för seminarium med Oliver. Får se hur det går. En del av mig vill bara stanna hemme, men en annan del vill verkligen gå. Haha, så går det när man är lite delad. Men det ska nog gå bra. Jo det gör det. I hope. Yes.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0