I've been hiding all my hopes and dreams away



Oh if it was real...

Från att inte ha ett dugg att göra till att ha SJUKT bråttom kan väl kanske sammanfatta min dag. Som sagt hade jag typ inget att göra på hela dagen. Jag fixade lite med mitt manus, men that's it typ. Sen kom Beatrice på besök och plötsligt ringde mamma och det var dags att åka iväg för lite handling. Då hade jag inte hunnit äta än eftersom jag hade planerat att göra det precis innan Beatrice kom. Haha. Aja, väl efter handlingen hade jag 5 minuter på mig till bussen så jag skyndade mig lite. Väl vid bussen upptäckte jag att de ändrat tiderna så bussen skulle inte komma innan det var alldeles försent! Man tackar. Eller? Aja, på cykeln och trampa som bara den. Han faktiskt till stan på rekordfart och jag hann hämta andan i omklädningsrummet i typ 10 minuter innan zumban började. GULD! 

En notering till mig själv inför framtiden är att ta med vantar. Att cykla typ halv 10 på kvällen är verkligen inte skönt för fingrarna. Burrrrrr! Aja, tar igen mig lite med att äntligen få något i magen samt en film. Music & Lyrics. Bra film. En klassisk att-kolla-på-när-man-bara-vill-slappna-av. Jag vet att jag är lite old, men jag älskar musiken. Haha. Det mesta är typ från way back, men det är faktiskt bra. Promise. Höhö. 

Btw, jag har bestämt mig för att börja läsa. Första på listan är Lyckan, kärleken och meningen med livet. Kan inte få nog av filmen. Jag skulle verkligen vilja göra något liknande själv. Åka bort (gärna Madrid, men jag är öppen för förslag) och bara skriva. Bara pengarna som står i vägen. Så typiskt att det ALLTID ska komma i vägen. Suck. Säg till om ni vinner på lotto och vill dela ;) haha

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0