So this day is gone

Söndag. Jag tror en del av mig inte tagit in vad som hände igår. Jag har fått kollat flera gånger så jag inte drömde, men det verkar vara sant. Haha. Mitt segerrus har iaf övergått till oerhörd trötthet. Jag hoppas allt den tröttheten går över snart för på tisdag blir det tidigt när vi ska åka iväg. Ojojoj. Haha, trötta tjejen här ;)

Idag var det styrelsemöte med filmklubben. Det blev ett ganska kort möte innan vår första filmvisning. Man hade ju hoppats på lite folk, men det blev lite av en besvikelse. Hoppas på fler i framtiden. Tråkigt nog kommer vi nu troligtvis inte ha råd med en visning i maj. Hade varit kul annars. Filmen vi såg idag var ingen Emma-film om jag säger så. Alla andra verkade uppskatta den väldigt mycket, men jag blev inte väldigt imponerad. Visst var det coolt att de lyckats göra några saker på den tiden, men ändå. Vet inte om det har att göra med att jag vill ha en berättelse från början till slut med en speciellt handling där saker är sammanhängande. Dessutom har jag ju lite svårt med svartvitt och stumfilm. Jag blir bara trött av att se dem. Haha. Jag vill verkligen ändra på det, för som filmvetare bör jag kanske tycka såna filmer är intressanta? I don't know. Hoppas jag kanske ändrar åsikt lite nu när jag är med i filmklubben. Man kan ju hoppas :)

Imorgon är det handledning med beställningsmanuset samt en filmvisning i manuskursen. Är lite sugen på att se serien vi ska se, Hinsehäxan, och jag tror jag kan se den innan jag åker hem till landet. Vi ska sluta 8 också så jag borde hinna till Inför Eurovision ;) Haha, annars får jag väl bara gå tidigare helt enkelt. Det där löser sig. Man får ta det som det kommer. Finns ju SVTplay också om jag inte hinner hem. GULD! 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0