Stay with me

Återigen måste jag skriva av mig om mina kära kollegor. Förra veckan var jag ju hemma tre dagar pga ont i hals och huvud. Idag kom det upp. En kille frågade om jag var sänkt förra vecka (ja, han var tvungen att upprepa för jag fattade inte vad han menade!) och jag svarade ja. Han sa då att hela hans arbete hade gått och skogen för att jag inte var där. Haha, så söt. Han skojade! Sen fårgade han om jag skulle bjuda på fika på fredag då det var min sista dag. Jag sa ju att de ville att jag gör det!! Jag svarade att om de var snälla kunde jag göra det. Ironisk sa en av de andra killarna till den första att det menade att han skulle vara tyst. Hehe. Sen påminde den här andra killen den första om att han faktiskt går på pappaledighet samtidgt och borde därför också bjuda på fika. Japp. Kanske blir en stor fikafest på fredag. Eller. Jag kanske tar med på torsdag så jag kan baka imorgon. Kommer aldrig hinna baka på torsdag med zumban och allt. Hmm. Får fundera lite. 

Annars har det inte hänt något större under dagen. Har hållt på med en del mail fram och tillbaka, hoppas det löser sig. Dels för nästa uppdrag med Lösnummer som är att gå runt och ställa en fråga till fyra studenter. Någon som vill vara med i tidningen? Haha. Sen ska vi göra en artikel om filmklubben och filmfesten så nu försöker jag få så hon som ska skriva kan få namnet på några i styrelsen. Dock lite svårt när folk inte svarar. Meeeen, de har ju lite mer tid på sig så det är nog lugnt. Btw, min artikel om nollningen som jag hållt på med ett tag nu, men kanske främst i våras har nu kommit upp på webben. Man kan ju även skåda den i papperstidingen som finns på Campus (den kommer dock inte hem i brevlådan till studenter då det är "sommarnumret"). Om ni vill läsa hittar ni den här

Idag kom jag på lite mer till mitt manus också. Älskar när sånt händer. Flera bitar föll på plats. Såååå skönt! Allt tack vare en låt som jag vill få med, men tidigare inte lyckats med. Nu är det löst! Muy Bien. Min protagonist är ju inspirerad av Elsa Billgren och det är just hon som har pratat om den här låten, vilket gjorde att den kändes viktig att ha med. Nu är det fixat också. Åh vad jag vill att de här tre dagarna flyger förbi så man får ta tag i hösten och fylla den med film i olika former. IH! :D

Tillslut, ett grattis till Agnes som blir ett år äldre idag! :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag vill va med i tidningen! Får jag det som födelsedagspresent? ;)))

Svar: Åh, seriöst!? Klart du kan få! :D frågan handlar om mail från studievägledare och allt du behöver göra är att svara på frågan samt ha med på en liten bild ;)
Emma

2012-08-28 @ 20:30:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0